Massa svar Del 2

Varför är du så kort?
Svar:
Ja du Niklas, alla kan ju inte vara långa som dig -.-
Men jag undrar vem den där söta asiaten du och dina kompisar brukar vara med??
Vad han heter
Och vad du tycker om honom
Svar:
Haha! Antar att det är Viktor du menar. Han e en rolig prick som jag tycker om. Skitschysst kille med mycket humor.

är du oskuld?
Svar:
Nej det är jag inte.
Kan inte du lägga upp mer outfit bilder?
Svar:
Jo, har fått frågan förut och måste bättra mig på det. Älskar själv att ta bilder på mina outfits men e dålig på att ladda upp dom på bloggen. 

vilket land i sydamerika kommer du ifrån? har du varit där?
Svar:
Min pappa kommer ifrån Peru och nej jag ahr aldrig varit där.

Favvo: A)Färg B)Mat C)Skolämne D) Sak att göra när du är med vänner typ? x)  E)Låt just nu F) Land
Svar: A)
Svart och rosa. B) Wook C) Vet inte, är så trött på skolan just nu. D) Spelar roll vilken person jag är med. Men alltid kul att shoppa eller ta en fika och snacka. E) Rabiosa- Shakira F) Måste säga sverige just nu, kolla ut!

vilket land kommer din kille ifrån?
Svar:
Han kommer ifrån Sverige men hans föreldrar är ifrån serbien.

Hur sminkar du dig? Varför e du så söt?
Svar:
Till vardags: bara mascara och ibland eyeliner. På fest eller utgång: Marcara, Eyeliner, ibland foudation och solpuder.

Dom sista svaren kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0