Svar på frågestunden del 1

Hur länge har du varit tillsammans med din kille? Ni är skit söta ihop!
Svar: Vi har varit tsm i 3 månader och 2 veckor. tack sötnos!
A)varför är du så fin sötnos?!?! B)ska du resa nånstans i sommar? C)trivs du där du bor? D)hur många seriösa förhållande har du haft? <3
Svar:
A) Jag vet inte, haha du e fin! B) Ja det hoppas jag. C) Jajamensan! D) Har haft 2 halvserriösa förhållanden innan mitt och Davids.

Vilka är dina fem bästa kompisar i ordning?
Vad gillar du hos dom?
Svar:
Jag kan inte direkt rangordna mina vänner, det käns liksom fel. Men bland mina top fem hör iallfall Millan, Eira, Bianca, Lalash och Julia. Och jag gillar det mesta med dom, ananrs skulle dom inte vara bland dom bästa.
hur mycket pengar lägger du på pengar varje månad eller hur ofta ''shoppar du'' ?
Svar:
Oj, det är väldigt olika från månad till månad.Ibland nästan över 1000 och ibland under  500. Jag shoppar väl rätt ofta men ibland blir et ju bara småköp, nån tröja it och nått nackelack dit.

hur lång e du? vad väger du?
Svar:
Jag är runt 155, kortis :$ och vikten har jag ingen aning om.
Vart skulle du helst vilja resa? Vart du vill
Svar:
Hmm, har alltid viljat åka till new york men om man tänker nått mysigt paradis så är jag supersugen på hawaii.
vad tycker du är det bästa med sommaren ? vad är det bästa som har hänt dig detta år ?
Svar:
Att det är så varmt och ljust hela kvällarna och tack var det lovet kan man vara ute med kompisar jämt.
Det bästa som hänt mig detta år är att jag träffade David!
RESTEN AV SVAREN PÅ ERA FRÅGOR KOMMER SENARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0