Svar på era frågor del 3

Hur många seriösa förhållanden har du haft? Är din skola bra? Vem är din bästavän och varför?
Vad tycker du om mig (ärligt)?
Svar:
2 Halvserriösa och är i ett serriöst nu. Ja min skola är väl helt ok. Jag vet inte, har ingen absolut bästa vän men har flera nära vänner. Jag tycker du är supersöt och jättetrevlig Therese!
när förlorade du oskulden?
Svar: Jag var 14.

Kan inte du börja videoblogga? Hur blir man så söt som dig?
Vad tycker du är viktigast hos en kille?
Svar:
Jo det kanske jag kan göra nån gång iallfall. Hehe tack, tar det som en komplimang! Jag tycker det viktigaste är att man kan lita på varandra till 100% och att man har kul tillsammans!

Har du snackat med David om vår lilla grej vi planera?
Och vad sa han isf
Svar:
Ja det har jag gjort. Han tyckte det lät kul, så i sommar kör vi!

Hej sötnos här har jag några frågor! Tivs du i din skola du går i nu?   Går du på några sporter?
Saknar dig jättemycket och vi måste ses på lovet!

Svar: Vem trivs i skolan? Men det är iallfall helt ok. Jag går på dans och tennis, (slutade precis med fotboll)
Saknar dig också Molly, vi ses i sommar gummsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0