Camping med 8C

Hej allihopa! Igår kom jag ju hem från campingen med klassen och jag vad ska man säga. Borta bra men hemma bäst! Tågresor+bussar för att komma till stället sedan vandring med packningen...kommer fram till ett ställe mitt i skogen som bokstavligen kryllar av mygg! Redan vid fem-tiden var vi sönderbitna, dundersvettiga och trötta på campinglivet, då kommer killarna som spelat fotbollstunering. Inte nog med att dom slapp de första timmarna så får dom också åka bil till stället. Orättvist! Vi campade och efter bara en natts sömn i tält, kan jag säga... inte min grej alltså. Men mysigt hade vi iallfall och klassen är ju bara för härlig.Checka in bilderna:


RESTEN KOMMER UPP PÅ FACEBOOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0