ToppenTrippelTivoli yeah- kulbanan



-Ahmen är vi söta eller vad? Jag har tillochmed en pinne i ansiktet. Haha men igår redovisade jag och Ellet våran kulbana och det gick helt okej. Hej mvg... eller.

Hellu! Har suttit och kollar på 16 & pregnant på mtv i en timme nu. Så himla intressant
 och söta små bebisar. Skulle dock själv aldrig utsätta mig för att bli teenmom. Alldeles straxt ska jag börja med tenikraporten som ska in imorgon och efter det belöna mig lite gossip girl innan jag börjar med sjölduppsatsen som också är till imorgon. Love life. Juste vi körde tennis på gympan idag, de va skitkul! Och har dessutom hunnit göra ett biologi prov under dagen vilket också gick rätt så bra trots att jag spenderade kvällen igår på en provfilmning. Hehe kom hem vid 22 och pluggade in det sista då. Aja det var illafall det sista provet för detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0