DomDomDomDom... tänd ett ljus och låt det brinna.

Oherregud va jag är trött. Har sovit som en stock i två timmar, vaknade av att mamma ringde och var påbäg hem. Dagen var så seg. Min lilla millan ligger hemma med 39 graders feber och musiken imorse sööög. Dock lärde jag känna Fanny och Mickis lite bättre, kulkul. Men vi tre och två killar var dom ända från nian så de va segt. Efter lunch gick jag och Mickis på relationsbyrån, det var inte sådär jättekul men iallafall helt ok gemfört med musiken. Vi kolla på film och sen scnackade om sex och relationer i  3 timmar. Hatar verkligen att passen är så himla långa. Imorgon missar jag iallafall mina pass och ska istället till Huset och träna inför Julstrul- som är en stor show vi sätter upp i skolan. 

HAHAHA så såg jag ut i början av åttan alltså. söt chey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0