Hiss elr diss?



Underkläder: Jag bara älskar att shoppa underkläder. Jag har 1000 tals olika bhar med matchande trosor. Jag älskar dem i alla färger och former.
      
Kärlek: Det är väl det finnaste som finns. Så underbart och pirrigt. Lovelovelove. Och det bästa är att man kan inte göra något åt saken. E man kär så e man. Man kan inte alltid bestämma vem man ska tycka om.
   

Body Butter: Det är så skönt och smörja in sig med en fruktig Bodybutter efter en dusch. 

Klackskor: Vissa tycker att man är för ung för att gå i klackskor när man är 14. Men på en fest tycker jag det är helt ok att gå i ett par lite högre klackar. Och till vardags använder jag gärna ett par skor med en liten klack. Man känner sig både längre och skor är en viktig accessoar enligt mig.

     



Folk som klagar på andra: Jag tål verkligen inte människor som ska klaga på andra eller bar störa sig på andra. Om t.ex om man lägger ut en bild och direkt ska någon hålla på och kommentera negetiva saker. Om man inte har något vettigt att säga så håll bara käften. Det är endå inte deras liv. Så folk osm håller på så borde bara sluta hacka på andra och kolla upp sitt egna liv istället.

Drag av ansiktsmasker: har ni prövat aniktsmaskerna som liksom torkar in i huden och blir som en gelehinna som man sedan ska dra av? Jag tycker dem är så jobbiga, dem fastar alltid i ögonbrynen och usch. Jag föredrar verkligen dem som är som kräm.


Haremsbyxor: Sorry, men jag tycker det är så himmla fult. Det kanske finns undantag men jag skulle aldrig själv kunna gå ut i det. Jag tycker inte det passar på tjejer i min ålder iallfall. Vad tycker ni?



Avsked: Ett avsked till någon man endå ska träffa snart igen räknas inte. Nu menar jag riktigt jobbiga avsked till någon man tycker om. Kanske att man vet att man inte kommer kunna träffa personen för ens om ett år eller mer. Det är riktigt jobbigt, det svider inombords och tårarna faller.

 

Kommentarer
Postat av: bianca

höhööh din brasse ! xd <3

2010-07-25 @ 23:04:06
URL: http://biancasss.blogg.se/
Postat av: Langee

Du har så himla rätt Gabby <33333

2010-07-27 @ 21:59:54
URL: http://langee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0