Wille,lalle,hampe,gabby

Hemma nu, känner att jag inte är på mitt bästa humör eller mår inte direkt toppen heller, har börjat nysa 24/7 och mår piss! Asså j*vla snö och kyla, jag hatar det. Vet inte direkt om det blir Lida imorrn. Skulle dit me Millan o elin men tror nästan jag blir hemma eftersom bussen inte ens går till skolan. Läste på elviras blogg att hon inte mådde så bra heller. Så det blir väl 3 pers på Lida imorrn. 

Jag, wille, hampe o lalle, hade de asmysigt. Hihi vi typ låg och snackade.... Guuuuud va jag har saknat dem. Wille är fortfarande sej så lik och sååå himmla ruuuuulig. Alltid vi! Jag älskar er!

Haha random bild på mej och Wille från sexans sommarklassfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0