I want you to love me.

Engelskaboken och jag kommer inte riktigt överens, ifall ni ville veta det. Ingenting stannar i mitt huvud och provet är om några timmar. Håller även på att försöka skriva en uppsats som tennis samt planera en uppvärmning som jag ska hålla med Eira imorgon, gaaash jag får panik. Hann inte blogga igår, hade en tidig sånglektion sen åkte jag direkt till dansen. Mötte upp min gudmor och tog en fika sen skyndade jag mig hem till eira som hade köpt thaimat till mig. Slaggade hos henne, vi spelade mario kart med henne brorsa haha jag va bäst. :D Vi vaknade runt 10 imorse och fick panik till träningen som började 45 minuter senare. Tränade fotboll i två och en halv timme, dem nya fotbollskorna va på och skapade finfina skavsår. Ojoj nu ropar engelskaboken på mig ajaj måste plugga! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0