Svar på gammal frågestund

Här kommer svaren på frågestunden jag hade för typ 3 månader sen. tänkte att ni kanske ändp ville veta det ni hade frågat:

Varför började du spela fotboll i huddinge? Därför att alla mina nya kompisar spelade där och då ville jag inte spela i något annat lag.

Vilka är dina 5närmaste vänner? Eira, Millan, Elin, Niklas och Lalash tror jag.

vilken/vilka var din/dina första kompis/kompisar i kbrink? Eira, Vilma, Millan och Elin

Vart skulle du helst vilja åka på semester? Till hawaii tror jag :P

Hur länge har det tagit för ditt hår att bli så långt som det är nu? Haha, jag vet inte riktigt.
Hur kan du vara så underbar ?  haha, tack gmn. Jag vet inte jag är bara mig själv.

Kan inte du lägga upp en video på hur du sminkar dig? Jo, det kanske jag kan göra.
 
1. någon du kan lita på i alla lägen?
Millan elr Eira
2. vilka bloggar läser du? ojj, jag läser ganska många olika bloggar.
3. vilken blogg tycker du är bäst? Vet inte
4. vilken "sport" du går på tycker du är roligast Hmm. Fotboll

Dricker/röker du? Nej inget av dem.
Har du någonsin legat på sjukhus? Nej
Vilket är ditt drömjobb? vet inte, kanske bli känd på nått sett.
Sjunger du? Isf, kan du lägga ut en video? Haha, a jag sjunger och jag kanske kan lägga ut nån video.
Favoritfärg/mat? Rosa, Guld elr limegrön. Typ kyckling
OCH vad använder du för smink? På sommaren: bara lite mascara och läppglans oftast. Annars typ; Mascara, eyeliner, rouge, läppglans och ibland puder.

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0