Kamera-inladdingen funkar inte :(

Var som sagt och shoppade lite med mamma härom dagen. Blev en snygg jeansjacka, ett par jeans och massa saker till skolan. Skolan rullar på, nu har den vart igång i en hel vecka fast jag tycker mest det har vart mysigt. En riktig chillvecka utan lektioner har vi haft. Men nu börjar allt på riktigt, ska bli sätt kul på nått sett. Igår åkte jag och Eira till Skärholmen för att köpa lite nya underkläder, men det blev såklart lite andra saker också.
Idag fick vi träffa vår nya spanska lärare, hon verkade bra faktiskt. Ser fram emot spanskalektionerna eftersom jag och Eira sattsar på MVG i spanska. Hade träning vid fyra, och efter den spelade kasper match på samma plan. Stannade och kollade i 5 min sen drog jag hem för mådde fett illa :/. Men nu är det bra igen och im har vi match mot Ösmo! E fett taggad. 

Massa bilder från veckan kommer imorrn. P.ga: Kameran fick ingen kontakt med datan. Men här är två bilder från i onsdags när vi intervjuade politiker. Ph 1 = Jag Ph 2= Gabby, Eira, polis
(Ser helt reatard ut på båda bilderna, med who cares?)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0