Elmsta natta.

Hejhej alla läsare! Mitt bloggande har ju inte direkt varit på topp dem senaste veckorna. Men de blir ett inlägg lite då och då. Ska bättra mig nu. Förra veckan var jag uppe i Grisslehamn hos släkten och vi var på  Elmsta natta, det är typ en stor marknad. Eller det finns typ tivoli, shopping, Café och lite annat. Jag shoppade såklart lite grann och hade trevligt med min syssling. Men jag förklaar mer med bilder.

Alice (min syssling) & Jag fotar oss med en bil. x)




Jag håller på och shoppar.


Massor av olika chokladbollar. Mumms!


Hihi jag leker med Björne


Jag äter på grillfesten och Alice (?)


Hahaha, grillmästarna.


Mm... Marsmallows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0