Den 30 Augusti.

Vi vann matchen mot Ösmo. 4-0 blev det. Igår städade hela laget tillsammans i huddinge centrum, för att få in pengar till lagkassan. Och idag har jag vart i skolan, riktigt rolig dag faktiskt. Victor fick mig att garva så mycket så jag nästan började grina. Hahha Han va verkligen helt sjuk precis innan svenskan. Hade även hemkunskap idag, delar kök tillsammans me Danne och filip. Blev bara en nån slags dipp efter det drog jag till sången för att snacka med min sång coatch om vilken tid jag ska ha lektion. Det blev fortfarande måndagar. IMorgon är det skola igen och fotbollsträning efter. Juste vi har redan fått massa läxor :O fast dem flesta är att slå in dem nya böckerna.

Bild från grekland. OSMINKAD, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0